با ايمان به اراده خالق هستي و در جهت حفظ منافع ملي و سازماني و رضايتمندي مشتريان كه سرمايه واقعي ما مي باشند ، به رعايت اصول ذيل معتقديم :
۱- حضور به موقع در محل كار و وقت شناسي در ارتباط با همكاران و ارباب رجوع .
۲- خوشرويي و متانت نسبت به همكاران و مراجعان .
۳- راهنمايي و ارائه خدمات مشفقانه به ارباب رجوع در اسرع وقت و تلاش جهت تأمين نيازهاي منطقي و رضايتمندي آنان .
۴- ارائه اطلاعات لازم به همكاران جهت انجام خدمات بهينه و تسريع در اجراي امور به نحو مطلوب .
۵- انجام وظايف به صورت مؤثر و كارآمد همراه با سرعت و دقت و منطبق با قوانين و مقررات سازماني .
۶- پرهيز از شايعه سازي ، تهمت ، غيبت ، خبرچيني و هر اقدامي كه صميميت و اعتماد همكاران را تضعيف نمايد .
۷- رازداري و خودداري از افشاء اسناد و مدارك محرمانه و اسرار و اطلاعات مشتريان .
۸- استفاده از پوشش مناسب با عرف و فرهنگ جامعه .
۹- جلوگيري از اسراف و مصرف بيهوده امكانات و اموال سازمان .
۱۰- رعايت اعتدال و توازن بين زندگي شغلي و خانوادگي .
۱۱- استفاده صحيح از اختيارات و قدرت سازماني .
۱۲- درك صحيح اهداف سازمان و همسو نمودن اهداف فردي با آن .
۱۳- احساس مسئوليت نسبت به حرفه و سازمان متبوع .
۱۴- كوشش در جهت افزايش دانش و مهارت هاي شغلي .